بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

زیاد به خودت افتخار نکن

پنجشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ق.ظ

اگه حس میکنی یه سری توانایی هایی داری که از بقیه سر تری و می تونی نسبت به اطرافیانت پیشی بگیری !

زیاد بهش افتخار نکن . همون خدایی که به تو این توانایی رو داده به یک نفر نداده ! همون خدایی که بهت ذهنی داده که میتونی تو یک سری رشته ها تک باشی یکی دیگه رو ناقص خلق کرده .

بجای افتخار کردن به خودت خدا رو شکر کن که بهت این توانایی رو داده .

نظرات  (۳)

سلام سایت شاداب و سرحالی داری

خوشحال میشم به سایت من مراجعه کنی و باهم تبادل لینک داشته باشیم

در صورت موافق بودن به سایت ما مراجعه کنید و برای تبادل لینک اعلام آمادگی کنید

www.dam-dash.blog.ir

حقیقت ملسی است
هم شیرین به طعم سلامت من
هم تلخ به مزه ناسلامتی او
و
چه بدمزه است
نسیان من به شکر...
پاسخ:
ممنون
شعر زیبایی بود
خداوند بزرگ و متعال آن قدر قادر است که مولکول هر دانه‌ی برف را متفاوت از دیگری خلق نموده، هر ضرب انگشت هر انسان را متفاوت از دیگری آفریده و ...
کوچکترین تفاوت هر انسان از دیگری ضرب انگشت اوست!
مطمئنا وجود عزوجل پروردگار برای هر انسان یک استعداد خاص در نظر گرفته که از دیگری متمایز است
به آن استعداد می‌توان بالید
و صد البته نباید مغرور شد، چرا که آن استعداد از ما نیست بلکه لطف بی کران اوست و نعمتی از جانب او
و البته که آن آفریننده می‍تواند هر نعمتی را به هر کسی بدهد و از هر کس بگیرد
و یکی از شکر های نعمت، استفاده ی درست نمودن از نعمت است

+یکی از مشکلاتی که انسان ها دارند پیدا کردن استعدادشان و بالا بردن آن است
++مشکل دیگر اینکه از استعدادمان درست استفاده کنیم است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">