بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

روز بعد از کسر 50.000 ریالی

همون روزی که صبح این پیام رو مشاهده کردن خیلی ها

کسر آبونمان ساپتا : -50.000  ریال

از حساب هزارن نفر که از خدماتی که به رایگان اعلام شده بود استفاده می کردند بانک ملی اعلام کرده کسانی که ناراضی هستند می تونن انصراف بدن تا اواخر خرداد ماه پول کسر شده به حسابشون بر گشت داده بشه !

دیگه از این خنده دار تر هم میشه ؟؟؟ یعنی پولت رو به زور می برم و یک ماه دیگه بهت تحویل میدم !


منبع این خبر های مسخره : http://bmi.ir/Fa/ShowNews.aspx?nwsId=13007



نظرات  (۸)

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۷ بادبادک باز
... خودشونن :))))))

پاسخ:
:)

۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۹ بادبادک باز
سلام امین آقا
من روزی دو سه بار به وبلاگ همه دوستانم سر می زنم
تا اگه پست جدیدی دارن، بخونم و نظر کارشناسی مو بنویسم :)))))

سلام
اون چیزی ک فکرکردن ماییم....
خودشونن:)
پاسخ:
نه ظاهرا درست فکر کردن ! اگه نبودیم الان نمیذاشتیم این مسائل پیش بیاد !!
:)
درست فکر کردن اتفاقا چون هرچی به سرمون میارن هیچی نمیگیمو منتظر بعدی نشستیم:(
پاسخ:
بله متاسفانه درست فکر کردن :|
واقعا
هه
دزدی علنی تو روز روشن...
از منم کم کردن نامردا
راسنی اپ شدم دوست داشتی بیا
پاسخ:
چشم حتما
گفتا «ز که نالیم؟ که از ماست که بر ماست»
***
...هنگامه ی حیرانی‌ست، خود را به که بسپاریم؟
تشویش هزار «آیا»، وسواس هزار «اما» 
کوریم و نمی‌بینیم، ورنه همه بیماریم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">