بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

خنده دار (بانک ملی) !!

جمعه, ۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ق.ظ

امروز صبح دیدم یه پیامک از بانک ملی اومده به شرح زیر :

کسر آبونمان ساپتا: -50.000 ریال

خندم میگیره بی خود و بی دلیل و از دل بخواه خودشون اومدن 5 تومن از حساب کسانی که سامانه پیامکشون رو فعال هست کم کرده .

از سال 94 قانون جدید اینه که برای هر یک سال استفاده از سامانه پیامکی 10 هزار تومن کم میشه و اینو همون اوایل فروردین 94 گفتن .

حالا من موندم وقتی روز اول گفتن رایگان هست و حالا قانون عوض شد منطقی هست که برای من غیر فعال بشه .

ولی با هیچ عقلی جو در نمیاد بعد از 2 ماه تغییر قانون 5 تومن به این دلیل کم بشه .

فکر کنم 5 تومن کسری داشتن اومده از حساب من جبران کنن .

بازم جای شکرش باقیه 10 تومن کم نکرد .


خدا به فریادتون برسه با این کاراتون .

نظرات  (۱۷)

۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۷ بادبادک باز
دزد رو پیدا کردی!!!!!!!!!!!!!!
آفرین مهندس
حالا دست کدوم پلیس وظیفه شناس بدیمش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:))))


پاسخ:
فکر کنم نشه دست پلیس دادش :)

این پیرو گران شدن ناگهانی بنزین هست از این به بعد منتظر تورم ناگهانی باشیم کی به کیه نه! گرون میکنیم ببینیم مردم که راحت کنار میان
پاسخ:
والا اینجوری پیش بره ممکنه کل حساب رو یه جا خالی کنن :)
سلام
من هم با جستجوی ساپتا به وبلاگ شما رسیدم
بله قرار بود رایگان باشه ولی خیلی راحت با یه بخشنامه و بدون اطلاع مشتریها پولی شده
۵ تومان بقیه را هم برمیدارن ولی ۶ماه دیگه 
نگران نباشین!!!

شرم بر شما دزدهای کثیف .... آری هرجا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد.

لغات :

اعتماد :دزدی

بانک ملی : دزد

نام :جیب

میدرخشد : پر میشود

از منم دزدی کردن
میبینن دیگه درامدی ندارن بدون اجازه میرن سراغ حساب بانکیهای مردم. حرامه
من همه پولامو از بانک ملی برداشتم گذاشتم بانک قوامین
بانکهای خصوصی صد از این بانکهای حرومخور بهترن
پاسخ:
دوست عزیز با این کار فقط گذاشتید یه بانک دیگه با سرمایتون کار کنه و خیلی قضیه فرق نکرد !
بانک یعنی همین کارا :)
اینکارشون با دزدی هیچ فرقی نداره! ضمنا خوشحال نباش نیمه ی دوم سال هم 5000 کم میکنن اطلاعیشو مگه نخوندی..
یکی از آقا زاده ها میلیاردی از بانک کشیده بالا خواستن بی سر و صدا بزارن سر جاش...طوری نشده که
پاسخ:
اره همه چیز درست شد چند برابرش برگشت جای نگرانی نیست !
قرار شد دستجمعی بریم و کنسلشه کنیم تا جلوی دزدی در روز روشن گرفته بشه. با داشتن کارت ملی به هر شعبه می تونید سری بزنید و غیر فعال کنید.
پاسخ:
با ارسال عدد 1 به شماره 100064140 تا یکی دوروز بعد کارمزد رو برمیگردونن .
البته تا پایان خرداد !!!
قرار شد دستجمعی بریم و کنسلشه کنیم تا جلوی دزدی در روز روشن گرفته بشه. با داشتن کارت ملی به هر شعبه می تونید سری بزنید و غیر فعال کنید.

مثل یک مرد واقعی کارت ملی تو میگرفتی دستت و میرفتی مثل خیلی آدم های دیگه ضمن اعتراض به این دزدی آشکار در روز روشن حسابتو میبستی و میومدی بیرون.

تا جلو این سرقت های محترمانه گرفته بشه


چرا اینکارو نکردی ؟

پاسخ:
حرفتون کاملا منطقی هست .
اما چیزی که هست :
باید یک روز صبح حدود 4 ساعت از وقتم رو میزاشتم و 2 برابر این مقدار کرایه تاکسی میدادم (با توجه به گرون شدن کرایه ها) میرفتم میگفتم چرا 5 تومن بدون اجازه از من دزدی کردید ؟
و اونم بگه ما کاره ای نیستیم قانون از بالا اومده ! اونوقت من چی بگم ؟ دعوا کنم ؟ داد بزنم ؟
دوست عزیز ماشین 20 میلیونی رو به کشور های همسایه از جمله عراق 4 میلیون صادر میکنن و به مردم کشور خودمون 20 میلیون می فروشن کسی چیزی نمیگه !
5 تومن که دیگه گم میشه تو این بحث ها :)

هر جا سخن از اعتماد است. هر نامی که بدخشد، مسلماً دیگر نام بانک ملی ایران نمیدرخشد


اینم بگذار تو سایتت

اگر قوه قضائیه دخالت نکند در صداقت این قوه شک بکنید. قوه قضائیه بایستی حکم جلب مدیرعامل دزد بانک ملی را صادر بکند. چشمم از نمایندگان ملت آب نمیخورد. بی پروائی دولت در گرانی بنزین و افزایش تعرفه های مختلف در تما ارگانهای آن دیده میشود. خلایق هر چه لایق
پاسخ:
جناب دیشب در اخبار همین مدیر عاملی که عرض کردید چنان با اعتماد به نفس فرمودند چند میلیارد از این روش درآمد کسب کردیم که انگار باصادرات کالا به اروپا و یا عرق ریختن و زور و بازو این پول رو بدس آورده !
درضمن جوری که رسانه به قضیه نگاه کرده از نظر قانونی مردم هیچ حقی ندارن :)
یعنی با این حساب باید تشکر هم کرد ازش بابت چنین بودجه ای که در یک چشم بهم زدن بدست آوردن :)
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۶ عبدالله تقی زاده
دزدی در روز روشن چند روز پیش بانک کشاورزی هم این پیام رو واسم فرستاد ولی خوشبختانه حساب چیزی توش نبوده که بردارن/
پاسخ:
کاریش نمیشه کرد !!
بانک ملی 118000 تومان از حسابم برداشت کرده اونم درست در تاریخ پرداخت یارانه ها . !!!!!! شکایت کنم پولم بر میگرده ؟؟؟؟؟؟
بانک ملی 118000 تومان از حسابم برداشت کرده اونم درست در تاریخ پرداخت یارانه ها . !!!!!! شکایت کنم پولم بر میگرده ؟؟؟؟؟؟
سلام اون 118000 تومانی که از حسابم کم شده بود ربطی به بانک ملی نداشت حل شد .
سلام اون 118000 تومانی که از حسابم کم شده بود ربطی به بانک ملی نداشت حل شد .
پاسخ:
خب خدا رو شکر :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">