بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

نوشتن دوباره بعد از 5 ماه !

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۵۶ ق.ظ
بعد از 5 ماه دوباره اومدم یه پست بنویسم و همینجوری برم !
جالبه وبلاگ هایی که قبلا نظر میزاشتم واسشون و اونا هم واسه من نظر میزاشتن ظاهرا اکثرا مثل من غیر فعال شدنه :|

زندگی همینه دیگه یه روز هی میای و میری بعدش یهو غیبت میزنه !!

پیرو پست قبلی که آخرین پست بود یعنی این صفحه برای موفقیت میجنگم ولی . . .
می خواستم بگم من اصلا یادم رفته یه همچین حرفایی رو که زدم :))
این چرندیات چی بودن من میگفتم !
ولی کلا همونی بودم که بودم خیر سرم یه ذره پیشرفت هم نکردم چه تو درس چه تو زندگیم !

امام صادق(ع) که می فرماید:  هرکس دو روزش مثل هم باشد ضرر کرده و اگر کسی امروزش بدتر از دیروزش باشد خیانت کرده است.

انصافا هیچ کسی جز خودمون به خودمون بد نمیکنیم ! اگه از اون موقع هم تا الان یه تکونی به خودم میدادم بازم فکرشو میکنم میبینم قابل قبول میشد وضعیت زندگیم ولی ظاهرا خواب تشریف داشتم اونم چه خوابی ! خدا کنه یه روز از خواب غقلت بلند شم !



نظرات  (۱۱)

۱۴ آبان ۹۴ ، ۰۶:۲۲ بادبادک باز
دلت بسوزه
من خیلی بهتر شدم :)))


پاسخ:
خب خدا رو شکر :)
ما که هیچ تغییری نکردیم :\
۱۴ آبان ۹۴ ، ۰۶:۲۵ بادبادک باز
به به سلام امین آقا
خوش اومدین :)
از این طرفا؟؟؟؟


پاسخ:
سلام ممنون
وبلاگتون رو نگاه کردم فکر کردم متروکه شده :)))
راه گم کردم :)
هنوز هم سریع نظر میدید :))

۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۲ بادبادک باز
قبلا شما تند تند پست می ذاشتین
منم تند تند نظرمو می نوشتم
بعد رفتن شما
یه قابلیت جدید به بیان اضافه شد و اونم "دنبال کردن وبلاگ های مورد علاقه" است
شما جزء دوستانی هستید که من مطالب شون رو دنبال می کنم
برای همین زودتر از دیگران نظرمو می نویسم

پاسخ:
ممنون که وب منو دنبال میکنید :)
کارخوبی میکنید :)
۲۷ آبان ۹۴ ، ۰۸:۴۶ عبداله سعادت
سلام:
شادی اگر تقسیم شود..
دو برار می شود..
غم اگر تقسیم شود،نصف می شود..
ایام ولادت باسعادت آقا امام کاظم علیه السلام را تبریک میگویم سعادت دنیا وآخرت را آرزومندم.
لطفا دیگرآدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.
خودمونیم و خودمون :)
۱۰ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۶ آقای مربّع
دلسرد شدی یا خسته ؟
پاسخ:
سلام
هیچ کدام :)
مگه همیشه باید این وبلاگ رو بروز کنم :))
منم هیچ تغییری نکردم، 
ولی هیچوقت دیر نیست :)
پاسخ:
بله همینطوره :)
۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۸:۰۲ عبداله سعادت
سلام:
فرصت فکر کردن باقیست.
حالل شما چطوره
دوست خوب مویدوسربلند باشید.
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۴۶ مهدی ابوفاطمه
موفق باشید
البته بنده تو این 5 ماهه دوم غیبتتون اومدم سر زدم بهتون
اگر یک وقتی اومدید دوست داشتید تبادل لینک کنیم یک خبری بدید
ممنون
پاسخ:
ممنون که سر میزدید :)
خوب بود موفق باشید :)
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۸:۳۶ مستر طلبه
احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">