بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

برای موفقیت میجنگم ولی . . .

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

واسه موفقیتم در آینده خیلی برنامه ریزی میکنم و خیلی تلاش میکنم بهترین مسیر رو برای آیندم انتخاب کنم .

آینده منظورم این دنیا و دنیای پس از مرگ است .

اما یه جای برنامه ریزیم مشکل داره :)

.

.

عمل کردن به برنامه :\


به نظر من موفق شدن نیاز به جنگیدن داره :

جنگ با تنبلی

جنگ با هوا و هوس

جنگ با ترس

جنگ با نا امیدی

جنگ با پوچی های زندگی

و . . .

اگه واقعا زندگی رو به یک جنگ تشبیه کنیم دو حالت بیشتر نداره : برنده یا بازنده .

یک روز که تموم میشه در اون روز یا برنده بودیم یا بازنده . تمام ! اما و اگر نداره !

حالا اینکه درنهایت چقدر از عمرمون رو برنده بودیم و چقدرش رو بازنده بودیم خدا میدونه ولاغیر...


یادش بخیر بچه که بودم چه ادم هایی وجود داشت که الان دیگه حتی به سختی به یادشون می افتم (خدارحمتشون کنه).

یعنی واقعا ما هم قراره یه روز مثل اونا !!!


اگه برنده باشیم که هیچ

اگه بازنده باشیم بازم

.

هیچ :)


چیزی که می مونه فراتر از آیندست . نه آینده !

ولی تا هستیم راهی جز جنگیدن برای پیروزی نیست !


نظرات  (۳۴)

بجنگ برو جلو....
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۱ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۸ بادبادک باز
اول سلام
دوم چه عجب
سوم چشمم روشن شد

چهارم من یه نظر خاص دارم که واقعا مخصوص خودمه و همه کارشناسان از جمله خودم تاییدش کردن :)))
و اونم اینه که : ملاک بازنده و برنده بودن، رضایت خداونده
اگه شما امروز تمام تلاشت رو برای به دست آوردن رضایت خدا انجام بدی، برنده ای
حتی اگه علی الظاهر به نتیجه ای که می خوای نرسی
مهم اینه که شما تلاش خودتو کردی
و قطعا خدا هم شاهد این تلاش بوده و متناسب با تلاش و البته نیت شما
پاداش اعمال شما رو می نویسه.

+ من گاهی وقتها یه سری مطالب عاشقانه برای خدا می نویسم و میگم : خدا این حرفا پیشت امانت بمونه. تا اگه یه روزی شیطون گولم زد و ایمانم رو برد، تو بدونی که من خیلی دوستت داشتم و دارم ولی از یادت غافل شدم. اون موقع بیا و عاشقت رو نجات بده و نذار تو کثافت غرق بشم.

لطف شما مستدام
در پناه حق باشید.

بازم پست بذارین
خوشحال میشیم
:))))


پاسخ:
سلام نماز روزتون قبول

نظرتون جالب بود مخصوصا قسمت +
ما هم خوشحال میشیم شما با پست های ما خوشحال بشین :)))
تنبلی از همشون سخت تره:|
پاسخ:
خیلی :((
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۴ یک خبرنگار ...
" اللهم غیر سوء حالنا بحسن حالک " ...  
پاسخ:
آمین
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۴۱ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
 سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید
به منم سر بزنید
منم جزء وبلاگ هایی که دنبال میکنید قرار بدید
اگه خواستید هم لینک کنید و خبر بدید تا لینکتون کنم
امیدوارم فرد پیروز جنگ تو باشی
بروزم
پاسخ:
همچنین :)
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۷ مهدی شریفی
سلام
با دعاهای مادر به شبم
ضمناً امشب یک دل نوشته به صورت ثابت با عنوان مژده قرار داده می شه
خوشحال می شم بخونید و نظرتون رو درباره ی این دل نوشته  بفرمایید
التماس دعای فراروان
اگه کمتر سر می زنم به شما وقتم محدودِ
شب های قدر بنده رو از دعای خیرتون محروم نکنید
یا علی
پاسخ:
سلام
چشم حتما
محتاجیم به دعا
وقتی اراده جنگیدن باخودم راندارم  جنگیدن بی معنامیشود اماوقتی توکل به رحمت خدادارم جنگ ناخوداگاه جون تازه ای میگیرد...
۱۵ تیر ۹۴ ، ۰۲:۳۵ © زهرا خسروی
به چالش معنوی من دعوتید:)
۱۷ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۳ بادبادک باز
دیگه تعداد نظرات زیاد شده و
صبر ما هم تموم :)

آقا پست جدید چی داری؟

پاسخ:
الان میگردم یه پست جدید پیدا میکنم :))
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۸ آقای سر به هوا ...
سلام .
آخرین پستتو خوندم .
سبک نوشتنت یه جورایی مثل منه .
اگر دوست داشتی به منم سر بزن .
پاسخ:
سلام
چشم حتما :)
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۳ مهدی شریفی
با سلام
چند وقتی است که استقبال سابق از وبلاگم نمی شه
لطفاً اگه ضعفی در کار می بینید بیان کنید تا اصلاح بشم و یا پیشنهادی تا ان شاء الله بهتر بتوانم معارف مربوط به حضرت زهرا رو در قالبی جدید عرضه کنم
ضمناً میزان حضور شما در وبلاگ حقیر چقدر است؟
اگر به میم شین سر می زنید با چه هدفی می آیید؟
وقتی مطالب بنده رو مطالعه می کنید چه حسی دارید؟
ممنون می شم که پاسخ دهید و راهنمایی کنید
التماس دعا
پاسخ:
سلام
محتاجیم به دعا
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۷ اقای روانی
راستشو بخوای همه همینجوری هستیم :)
مشکل گلمونه کم لگد خورده باید سختی بکشیم :)
۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۴ یک خبرنگار ...
سلام ،
" در زندگی اختیار بادها دست ما نیست ؛
ولی اختیار بادبان ها که دست ماست " ...

+ موفق باشید و سربلند ...
پاسخ:
سلام
+ همچنین :)
سلام بروز شدم
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۵ بادبادک باز
آقا سلام

عیدتون مبارک

خوش باشین :)))


پاسخ:
سلام ::)))
عید شما هم مبارک :))
۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۲ منور الفکر
سری به خانه قدیمی بزنید...
ما محکومیم به زندگی کردن...
چه بهتر که بهتر زندگی نماییم
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۲ منور الفکر
راهی نیست...
---
روزگارتان آبنباتی...قدم رنجه!

سلام بروزم 
خوشحال میشم بیای
سلام بروزم 
خوشحال میشم بیای
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۴ منور الفکر
در این روزها
که
گلدان های شقایق می رسند از راه
خاکی و با لبخندهای عزیزشان...
سلام
برنامه ریزی چیز خوبی است.
لزوما دقیقا به برنامه ریزی عمل نشد به این معنی نیست که آدم بازنده هست.
گاهی اوقات شرایطی در پیرامون پیش میاد که اجازه نمیده آدم به برنامه ریزی اش عمل کنه و گاهی اوقات آدم این قدر سفت و سخت و رویایی برنامه ریزی می کنه نمیشه. مثل بچه ای تازه تصمیم میگیره بیاد درس بخونه. می تونه یه برنامه ریزی سفت و سخت بکنه روزی ده ساعت درس ... اما خب چون قبلش تمرین نکرده از پا درمیاد و به برنامش نمی رسه. اینکه اون روز بجای ده ساعت مثلا چهار ساعت درس خونده خودش شاهکاره!! یا اینکه مثلا مادربزرگش حالش بد میشه و باید بره بیمارستان، هیچ کس اونو سرزنش نمیکنه که چرا فلان روز رو درس نخوندی!! 
اینکه برنامه درستی در دست داشته باشی و تمام تلاش برای انجام دادنش رو انجام بدی خودش یه نوعی از برنده شدنه. البته این نوع برنده شدن نباید باعث بشه آدم خودش رو گول برنه و هر دفعه این طوری برنامه ریزیش رو پیش ببره! یک نوع برنده شدن دیگه اینه سعی کنه هر روزش بهتر از روز قبل باشه، چه در نوع و روش برنامه ریزی چه در عمل کردن به برنامه اش
موفق و پیروز و برنده باشید
پاسخ:
سلام
ممنون بابت نظر ارزشمندتون


۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۲ نیلوفر رئیسی
یاد آقای انجوی نژاد اقتادم
می جنگیم
پاسخ:
چه اشتباه تایپی جالبی :))))
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۲۳ عبداله سعادت

خندیدن یک نیایش است ..

اگر بتوانی بخندی و بخندانی..

آموخته ای که چگونه نیایش کنی ...

هنگامی که هر سلول بدن تو بخندد...

هر بافت وجودت از شادی بلرزد...

به آرامشی عظیم دست می یابی..

کسی میتواند بخندد..

که طنز آمیزی و بازیهای روزگار را میشناسد..

کوتاه ترین راه برای گفتن دوستت دارم ،لبخند است...

شادی اگر تقسیم شود..

دو برار می شود..

غم اگر تقسیم شود،نصف می شود..

لطفا در دیگر وبلاکم با آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.

سلام
بروزم.خوشحال میشم سر بزنی و نظر بدی
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۴۴ آقای سر به هوا ...
سلام .
واقعا جالب مینویسی ...
دوست دارم این سبک نوشتن رو ...
اگر دوست داشتی وب منم بیا . روزنوشتهامو ثبت میکنم !
تبادل لینک هم میکنم ...
سلام.
این تیکه رو دوست داشتم:چیزی که میمونه فراتر از اینده است نه اینده.
نا امیدی کشنده ترین ویروس دنیاست...

پاسخ:
سلام :)
سلام بروز شدم با [اندوه]
منتظر حضورتم
دزد خودتی!
و
خرقه صوفیان خانقاه های دوردست

هردو مشتاق زیارت نگاهتان...
۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۵:۰۰ عبداله سعادت

بشنوسخنی گرانبهاکان طرفه کلام محکم معتمداست

صادصلوات رهنمای صمداست

 لامش زلطیف درازای احداست.

 هروقت به مشکلی درمانی

درمان صلوات است خبرمستنداست.

عید غدیر خم  وعید ولایت آقا امیر المومنین علی علیه السلام  بر تمامی شیعیان جهان مخصوصا شما دوست بزرگوارمبارک.

لطفا در دیگر وبلاکم با آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم.

سلام
با استفاده از این سایت بازدید وبلاگت رو بالا ببر که بهتر بشه
http://www.24ip.ir/?refer=sasan54

۱۳ مهر ۹۴ ، ۰۸:۴۳ عبداله سعادت
سعی کن کسی که تو را می ببیند، آرزو کند مثل تو باشد.
از ایمان سخن نگو ! بگذار از نوری که در چهره داری، آن را احساس کند.
از عقیده برایش نگو ! بگذار با پایبندی تو، آن را بپذیرد.
از عبادت برایش نگو ! بگذار آن را جلوی چشمش ببیند.
از اخلاق برایش نگو ! بگذار آن را از طریق مشاهده تو بپذیرد.
از تعهد برایش نگو ! بگذار با دیدن تو، از حقیقت آن لذت ببرد.
بگذار مردم با اعمال تو، خوب بودن را بشناسند. التماس دعا    آدرس:saadat52.blogfa.com   آزران وطن من  نیز سری بزنید وکامنت دهید تا با هم لینک شویم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">