بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

جیب خودم یا بابام ؟ مسئله این است !

دوشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۴۸ ب.ظ
شاید اینکه الان در چه وضعیت مالی قرار داشته باشیم به چند عامل بستگی داشته باشه عواملی همچون : شانس , خانواده ای پولدار , تلاش خودمان .

بگذریم از این قضیه که روزی انسان دست خداوند هست و در قرآن گفته شده که به هرکس که بخواهیم روزی بیشمار می دهیم .

اما کدام یک از روش های بالا می تواند زندگی ما را تغییر دهد؟ درچه جهتی ؟ در جهت مثبت یا منفی تغییر میدهد ؟
یه نگاهی به اطرافیان و دوستان و آشنایان میندازم و واسه خودم تحلیل میکنم :)) البته کسایی که هم سن خودم هستن رو بیشتر نگاه میکنم .

پسر فلانی (فامیل) که پدرش پولداره و پدرش همه چیز در اختیارش قرار داده اما خیلی آدم خوبیه و اصلا باعث نشده غرور ورش داره .
دوستم که بازم پدرش پولدار اما به قول خودش (همیشه سر این کلمه تاکید میکنه ) من واسه پدرم کار میکنم نه با پدرم تا بتونم خرج خوشی هام رو در بیارم .انواع خوشی ها در زمینه های غیر مجاز رو انجام میده :))
دوستم که دیر به دیر میبینمش و همش سرکار هست تا بتونه تازه اون پول توجیبی که بابام بهم میده رو به زور در بیاره :))) اما هر وقت میبینمش سعی میکنم ازش یه چیزی یاد بگیرم !!
پسر فلانی (فامیل) مثل نفر بالایی که مثال زدم با این تفاوت هر وقت می بینمش سعی میکنم دهن به دهن نشم باهاش :))
خودم ! دنبال کار میگردم ! (واسه شرایطی که من دارم زیاد کار هست اما واسه خانوم با فن بیان بالا و ظاهری آراسته :))
دوستم مشابه خودم با این تفاوت که دنبال کار نمیگرده و نیازی به کار کردن هم نداره :))

هرجور حساب میکنم و میخوام به خودم بفهمونم که پول باعث خوشبختی هست انصافا واسم قابل قبول نیست !
اما چه کنیم پوله دیگه ! مگه میشه خوشبختی نیاره ؟ اگه پول خوشبختی نمیاره پس چی خوشبختی میاره که خیلی از آدم های پولدار هم حس میکنن خوشبخت نیستن ؟
شاید خوشبختی همین لحظه ای هست که داریم زندگی میکنیم و وقتی میگذره و یاد گذشته میوفتیم میگیم یادش بخیر . . .

نظرات  (۲۵)

پول، قطعا لازم است اما کافی نیست. چون سروکار خوشبختی، بدست خداست. خوشبختی با دل آدمها سروکار داره و دل هم دست خداست.

بعضی وقتا انقدر ادم زندگیش غمناک میشه که

دوست داره یکی یهو بگه کات!!!


عالی بود بچه ها 

واسه امروز دیگه بسه!!!



برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
منتظر حضورت هستم
نظر یادت نره
سلام.
این دفعه هیچ نظری ندارم :)))
چون:
هم پول لازم دارم هم ندارم
+ کسی رو هم ندارم که به من پول بده:)
هم خوشبختم هم نیستم
+ کسی رو هم ندارم که خوشبختم کنه :)
ولی خوب خدا رو شکر سرخوشم
:))))))))))))))))))))))))


پاسخ:
پس خوشبحالتون :))
قالب جدید هم مبارک باشه. :))))
پاسخ:
ممنون
قابل نداره :))
بدون تعارف :)
خوشبختی = ثروت
آبت الله بهجت ثروت مندترین مرد معنوی دنیا در زمان خودش بود
سلام
امروز ظلم در شهر
فردا برداشت فاطمی از قرآن
شنبه بزرگترین زنان
یک شنبه نزول آیه
دو شنبه مادر خود معرف خود است
سه شنبه مادر به علی می بالد
چهار شنبه به بهانه ی تولد پسرتان
پنج شنبه چرا تهمت نزنیم؟
اگر کمتر سر می زنم، مشغله زیاد شده
ولی اگر شما کمتر مشغله ی روزانه دارید خوش حال می شم هر روز به حقیر سر بزنید
منتظر نظرات، پیشنهادات، انتقادات و بقیه ی جمع های این گونه هستم
در پناه حضرت رفیق، موفق باشید
التماس می کنم که دعام کنید
شب آرزوهاتون پر از آرزوهای برآورده شده بشه ان شاء الله به حق حضرت زهرا
کلاً عرض ادب و ارادت
۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۲۱ آرین حصاری افشار
سلام امین جان...
اون وبلاگ نوشته های یک هشتمی که مال من بود رو حذف کردم و به جاش
arianx.blog.ir
رو زدم...
لطفا لینک رو اصلاح کن..
تو این جدیده لینکی البته ها
پاسخ:
سلام اقا آرین
چشم
 اصلاح شد
سلام
پاسخ:
سلام اقا مهدی
دعوتید به کافه رویا
به صرف قهوه و دلتنگی

پاسخ:
ممنون
لینکتون رو هم تغییر دادم ولی همه مطالبتون خصوصی بودن نشد نظر بدم !
دیگر آرزویـــی ندارم! اگرچه خودم نـــه ،ولی حداقـــل موهایــم سپیــد بختــــ شدند عاقبتـــ

برگرفته شده از brokenangel.blog.ir
سلام و کلی عرض ادب و درود و احترام
ممنون که همیشه به من لطف دارید
امشب با میم می نویسم
ان شاء الله از اهل ماه رجب باشید و میم شین رو هم از دعای خیرتون محروم نکنید
با خداحافظی از شما تشکر می کنم
یا حسن
سلام با کلی ارادت
امشب ساده نوشتم
فردا شب هم که شب جمعه ست، پس روضه و گریز ...
خیلی ممنون کلاً
دعا کنید که به حبس دعایم عفو بخورد (خط آخر همین الان آومد)
عرض ادب و ارادت
پاسخ:
سلاام

سلام
بروز شدم
خوشحال میشم بیای
پاسخ:
چشم حتما
سلام امین آقا
غزلم صاحب کافه رویا.
البته الان دیگه کافه رو تعطیل کردم. از بس که مزاحم داشتم (متاسفانه)
...
رفتم تو کار بادبادک بازی :)))
خوشحال میشم تشریف بیارید.
...
راستی چرا پست جدید ندارین ؟؟؟

پاسخ:
سلام
خوبه که رفتید تو کاربادبادک بازی ::))))
پست جدید تموم کردم :)
سلام
همچنان مادر به من لطف دارد
ساعت 1:35 به شبم
بنده رو هم دعا کنید توی این ماه
پاسخ:
محتاجیم به دعا
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۰ مهدی شریفی
حسین خادم تو بر غمت دچار شده
دلم هوای تو کرده که بی قرار شده
مگر نگفتم عزیزم که بی تو می میرم
همیشه قاتل عاشق غم نگار شده
تبریک عید
پاسخ:
عید شما هم مبارک :))
۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۷ بادبادک باز
سلام امین آقا
نیستی برادر؟
...
خوش باشین.

پاسخ:
سلام غزل خانوم
بعد یک ماه اومدم :)
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۱ بادبادک باز
سلام امین آقا
بالاخره چشم ما به جمال شما روشن شد.
...
خوش اومدین
تو این مدتی که نبودین من مواظب وبلاگ تون بودم :)))))

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
واقعا ممنون که مواظم وبلاگم بودین
و خوشحالم که اینقدر زود سر میزنید :)
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۸ منور الفکر
والا من که نفهمیدم جناب شریفی بر اساس کدوم سند اینطور مطمئن درباره آقای بهجت گفتن!
---
ولی چه ثروت بعدش بیاد چه نیاد
کار جوهره مرد
و
مال و منال فتنه=امتحان

خوشبختی فکر کنم وقتیه که بقدر خودت حلالشو داشته باشی.خدا یادت باشه و توهم یاد خدا.عزیزتم کنارت باشه و هردو سالم و آرام و راضی
پاسخ:
چی بگم والا
هنوز تعریف مشخصی واسش نیست
خدا که یاد ما هست متاسفانه ما ... :(
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۰ بادبادک باز
خواهش میکنم ;-)
وظیفه ام بود
دوستی به درد همین روزا می خوره دیگه :))))

پاسخ:
:)
سلام..داشتم رد میشدم گفتم بیام ی نظری بدم :)
راستش پول همه چیز نیست ولی چیز خوبیه :) با پول میشه به آسایش رسید، میشه ازدواج کرد، خونه خرید، ماشین، مسافرت رفت و ... ولی این دلیل نمیشه که بهت آرامش بده! آرامش تو ی چیزای دیگه است ... چیزهایی که نمیشه با هیچ پولی خرید..
==
تقدیم با عشق "یک بیکار"
پاسخ:
سلام ممنون که رد میشید و نظر میدید :)))
بله اینم یه حرف منطقیه ولی
فکر کنم ازواج کردن به پول ربط نداشته باشه دلیلش از بی فرهنگی باشه . فرهنگ بدی که از ازدواج تو ذهن ها جا باز کرده که باید پول داشته باشی !
پول خوشبختی نمیاره ولی بی پولی قطعا بدبختی میاره

۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۲ شهریار امیدوار
مساله اینه داشتن یا نداشتن  بعضی وقتها از خودم اینو میپرسم آیا اگه پول داشتم پولا رو چیکار می کردم -تا چند وقت دوام می آوردم  1 سال 1 ماه 1 روز هیچ وقت نفهمیدم  از یه دیدگاه پول خوبه از دید و زاویه دیگه نه بعضیا پول دارن اما محبت ،عاطفه ندارن اصلا اگه همه پولدار بودن دیگه فقیر یا آدم بدبخت وجود نداشت پول خوشبختی اما خوشبختی کاذب .... باباها به بچه هاشون می گن قدر پولو بدون که دیگه تو این زمونه پول درآوردن سخته. اما`

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">