بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

یک برنامه ای به نام کافه بازار (کافه سرکاری )

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۵۶ ب.ظ

فکر کنم اکثرا تو گوشی هاتون برنامه ای به نام بازار داشته باشید که مخصوص دانلود اپ های اندروید هست یه بخشی هم داره به نام برنامه های فروشی و یا درون برنامه ای . شنیدم درامد فوق العاده ای در میاره واسه صاحبان این برنامه . چند باری نظر کسانی که اپ میخرن رو خوندمه و جالب اینه که همه میگن آشغاله ! حیف پول ! یه کلاه گشاد رفته سرم !

یه جورایی مثلا این برنامه خیلی باکلاسه چون شبه گوگل پلی هست و میان و برنامه سازان برنامه می سازند و بی کاران و علاف ها برنامه می خرند !

فقط با این تفاوت که برنامه ساز ها واقعا برنامه ساز نیستند و اونا هم با چندتا مطلب کپی و تبدیل اون ها به یک مطلب آموزشی با عنوان های عجیب و غریب و نشون میده این یکی از عجایب دنیاست و اگه نداشته باشی .. . .

چون قیمت برنامه ها ناچیز هست هرکسی خیلی راحت پول پرداخت میکنه ! اما قطره قطره جمع گردد ...

فقط نمیدونم چرا کسانی که برنامه میخرند و پول با زحمت بدست آوردشونو راحت میدن و بعدش میگن آشغال بود و ... ..

حالا بماند با نصب اون برنامه ها روی گوشیتون هزارتا پیام تبلیغاتی و از این جور چیزا میاد اون به کنار !!!


واینچنین بود که یک نمونه از برنامه هایی که نمونه خارجیش رو دیده بودم و فکر میکردم اونا خیلی پیشرفته هستند رو دیدم و فهمیدم اونا هم خیلی پیشرفته نیستند البته اگه اون نمونه خارجی هم مثل این نمونه ایرانی باشه ! (بعید میدونم شباهتی داشته باشن ! )

نظرات  (۸)

تبادل بکنیم
تبادل بکنیم
پاسخ:
لینک شدید

درود بر شما

لینک شدید :*)))))

پاسخ:
درود بر خودت
شما هم لینک شدید

سلام دوست عزیز منظورتا را در وبلاگ بورسی از این که "چیزی نفهمیدم" متوجه نشدم. مجدد سر بزنید ممنون

پاسخ:
باور کن منظوری نداشتم !!!
دوس داری باهم رو وب کارکنیم؟؟؟؟؟؟؟شماترم چندی 
پاسخ:
ممنون از پیشنهادت دوست عزیز
هنر کنم درسای خودمو بخونم !
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۶:۰۹ سید امیرحسین موسوی ثابت
من تا به حال چند بار از کافه بازار نرم افزار خریدم و به هیچ مشکلی هم برنخوردم . (نه تبلیغاتی و نه ...)
اونایی که میگن آشغاله باید تو خریدشون دقت کنند و توضیحات و عکس های مربوط به نرم افزار رو ببینند
الکی سایت مردوم رو بد نام نکن
پاسخ:
شاید نظر شما این باشه!
ولی خیلیا نظر دادن راضی نیستن !
قصد بد نام کردن ندارم فقط نظرم بود مثل همه کسایی ک نطر دادن !
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۷ آرین حصاری افشار
هر کسی نظری داره... ولی خوب اون شخصی که میخره برنامه رو باید فکر کنه به این قضیه...
نمیشه انداخت گردن بازار که!!!
برنامه های واقعا چرتی هم وجود داره... کسایی هم که میخوان بخرن باید اول نظرات بقیه رو ببینن بعد ببینن خوبه یا نه...
اگه خواست بخرن

ممنون

سلام

من خودم برنامه نویس هستم و کارمون هم واقعا سخت هست . حالا با بقیه کار ندارم که چه جوری کار میکنن که آشغال تحویل بدن ولی شخصا کسی هستم واسه علاقه این کارو میکنم و خب پول هم درمیارم .

بازم این لحن بیان مناسب شما نیست . هرکسی زحمتی کشیده و نباید نادیده گرفته بشه .

موفق باشی
پاسخ:
سلام
خوبه که این پست به گوش یه برنامه نویس رسیده . البته منظورم همه نیستن و وجدان کاری در هر کاری خوبه ولی
با توجه به اینکه خودم به برنامه نویسی تحت وب آشنا هستم میتونم بگم اشنایی دارم با حرفی که زدم و از روی عدم آشنایی و فقط یک قضاوت عجولانه این حرف رو نزدم
مثلا اگه شما بیاید در توضیحات برنامه ای که ساختید 100% حقیقت رو راجب برنامتون بگید فکر میکنید بازم کسی از برنامتون استقبال میکنه؟
یا باید اول با یک پول بسیار ناچیز 1000 تومانی برنامتون رو نصب کنه بعد ببینه برنامه چیه ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">