بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

شبکه های داخلی یا ماهواره ! کدوم بدتره!

پنجشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ب.ظ
الان دیگه به سختی میشه بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کرد . متاسفانه تلویزیون به عنوان یک عضو پر کار خانواده باید تو اکثر خونه ها صبح تا شب روشن باشه . حالا کدومش ضرر کمتری داره نمیدونم !
قبلا در اینکه ماهواره شبکه های منحرف کننده ای داشت شکی نبود . متاسفانه شبکه های داخلی هم دارن میشن مثل ماهواره اما به سبک دیگه . واسم سواله چرا تلویزیون فقط کشتار کشور ها رو نشون میده . آیا این تصاویر توی ذهن بچه ها تاثیر بدی نمیذاره ؟ یا کلا توی ذهن افراد ! یعنی الان همه ما باید با خبر بشیم دقیقا چه تعداد آدم بی گناه دارن کشته میشن؟حالا ما می تونیم واسه این افراد کاری کنیم ؟ مگه وقتی تو ایران جنگ شد کشور های دیگه تونستن واسه ما کاری کنن که ما بتونیم انجام بدیم؟
آدمی که بخواد مدام این تصاویر جلوی چشماش باشه چه شخصیتی پیدا میکنه ؟
امروز موقع غذا خوردن تلویزیون اخبار پخش میکرد و این افراد بیچاره که قربانی یه عده زیاده خواه هستن رو نشون میداد . تاکانال رو عوض کردم یه جوری همه گفتن پس چرا عوض کردی فکر کردم میخوان زمان واریز یارانه هارو بگن :)
جالب اینه که واسشون عادی شده بود تماشای این تصاویر . انگار داشتن فیلم سینمایی نگاه میکردن .
واقعا این همه مخاطب دارن این تصاویر رو نگاه میکنن در آینده تاثیر بدی خواهد داشت آیا ؟

نظرات  (۸)

سلام امین آقا
از مطالبتون خوشم اومد.
لینکتون کردم.


پاسخ:
ممنون شما هم لینک شدید
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۳۵ ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
سلام
شما لینک شدید

ممنون از حضورتون در وبلاگ "عطر خاک"
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۰۶:۵۸ سید حسین هاشمی
سلام عزیز :)
صرفا چون از ذهن ت می نویسی لینک ت کردم :) نه واس قبول داشتن همه ی مطالبت :دی
پیامبر میگه کسی که سیر بخوابد و همسایه اش گرسنه باشد ، مسلمان نیست !!! اون وقت کشت و کشتار همسایه که جای خود داره ... 
تماشای اینا اگه قرار بود قسی القلب کنه ملتو باید ائمه و تمام شهدا رو قسی القلب تر می کرد اونا که کلی قتل کردن :دی 
و اینکه کی میگه کاری نمی کنیم براشون ؟ خیلی ها میرن کمک شون ! با اینکه کشور خودشون نیس حتی ! 
ارزش خبر زمان واریز یارانه در برابر خبر این جنایات مثل ارزش یه توپ دارم قلقلی در برابر بشنو از نی مولویه :دی
ببینیمت حاجی :)
پاسخ:
1 ممنون شما هم لینک شدید
2 مشکل اینه که کسی واسه همسایه خودش (بعضیا منظورم هست نه همه)کاری نمیکنه کشور همسایه که جای خود داره
3 شما چند سال دارید؟یه بچه 10 ساله هم این رو هر روز ببینه همین نظر رو میده ؟
4 خدا خیرشون بده
5 به هرحال ذهن من سمت این موضوع رفت :)
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۰۰ سید حسین هاشمی
پیام قبلی مو خورد چرا ؟ :)) 
سانسور نکن مرد مومن نکن ! :دی
پاسخ:
سانسور نکردم جناب کامله
اگه کم شده بگید
۰۷ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۰۵ سجاد بهشتی سعادت
1- هر شبکه و در کل هر رسانه به نسبت اوضاع سیاسی و اجتماعی و فرهنگی اون کشور وضایف متفاوقتی داره. قطعا بی دلیل نیست که همچین کاری رو صدا و سیما انجام میده.
2- رسانه ملی الآن چند وقتیه که به شدت داره روی رسانه کار میکنه، چون شبکه هایی مثل bbc و voa اتقاقات بد داخلی رو بزرگ جلوه میدن و به هر بهانه ای میخوان بگن نظام ایران بده و میخوان از توجه مردم سو استفاده کنند.
3- همه اخبار های دنیا بدون استثنا سیاست های خاص خودشون رو دارن و برای منافع مردم و مملکتشون تلاش میکنن. مطمئن باشین ضرر شبکه های خارجی بیش تر هستش و هیچکدوم به نفع مردم ایران نیست
پاسخ:
2 - اون شبکه ها رو که انتظار غیر از این نباید داشت
3 - ولی این سیاست هم میتونه کامل اعتماد مردم رو از رسانه ملی سلب کنه
یه مطلبی پارسال نوشتم
انگلیس برامون من و تو ساخت
خودمون شما
کلاً شمایر رو دوست داریم

پاسخ:
متوجه منظورتون نشدم
غلط کردم
غلط نوشتم
شمایر نبود
ضمایر بود
امون از بی توجهی بنده
عذر شدید
پاسخ:
خواهش میکنم این چه حرفیه
ممنون از نظرتون :)
دوستون دارم به صورت مجازی
پاسخ:
ما بیشتر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">