بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

باز هم همان حرفای همیشگی !

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ

خب بلاخره فصل امتحانات رسید و همان حرفای همیشگی , ایندفعه دیگه می ترکونم  , دیگه تمام تلاشم رو میکنم و ...

دیگه خودم از این حرفا خندم میگیره :)) لامصب انگار همین دیروز اول دبیرستان بودم که از این حرفا میزدم چشم بهم زدم دانشگاهم هم داره تموم میشه بازم این حرفا تموم نشد . (البته نسبت به گذشته بهتر بوده :))

هرجور حساب میکنم میگم اگه اونکارو میکردم و از این حرفا الان به چه جاهایی می رسیدم (از این چیزایی که همه میگن تو ذهنشون )

حالا یه بار حساب کردم گفتم اگه الان اینکارو بکنم بازم یه چیزی میشم :))

خلاصه این جمله به معنای واقعی واسم روشن شد (یادم نیست از کدوم دانشمنده :) )

آدم ها شکست نمی خورند فقط تلاششان را متوقف می کنند .


دیگه خودتون قضاوت کنید :) به کجا ها میشه رسید . . .


نظرات  (۵)

۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۴ بادبادک باز
کلا مقصد بهشته
حالا فرقی نمی کنه از نوع ارم باشه یا زهرا 
:))))))

پاسخ:
انشاء الله که در مسیر بهشت حرکت کنیم
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۲ بادبادک باز
ان شاءالله
دعا می کنم بهشتی باشین :)


پاسخ:
محتاجیم به دعا
۰۳ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۶ بادبادک باز
منم محتاج دعاتون هستم :(((
شب تون بخیر و خوشی :)))

پاسخ:
:))
این جمله خیلی زیبا بود : 

" آدم ها شکست نمی خورند فقط تلاششان را متوقف می کنند ."

یادم میمونه

ممنون




پاسخ:
خواهش میکنم
سخن یکی از دانشمندان هست
مال من نبود :) ولی شما فکر کنم خودم گفتمش :))
متوقف شدن هم خودش رنجی است...

ازکجابنالیم ...هعی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">