بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

و خداوند حواسش به ما هست

جمعه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ
خیلی وقتا آدم تو زندگی احساس میکنه یه نیرویی مانع انجام کارش میشه . یه نیرویی که خود به خود جلوی جور شدن کارت رو میگیره .
منم زیاد واسم از این داستان ها پیش اومده اما شاید خودم حواسم نبوده یا اصلا متوجه این قضیه نشدم . ولی این بار آخری که این موضوع واسم پیش اومدم به وضوح حس کردم که یه نیرویی مانع انجام شدن این کار شد .
قضیه به چند سال پیش برمیگرده که الان چند وقتی هست که فهمیدم بله !! اگه اونموقع این کار انجام می شد لطمه بزرگی به زندگی و آخرتم می خورد .
هرچقدر هم که ما بنده های گناهکاری باشیم ولی بازم خدا ما رو تنها نمیذاره . کاش ما هم تو زندگیمون همیشه یادمون باشه که خدا حواسش به ما هست .
کاش این جریان همیشه تو ذهنم بمونه و تازگی داشته باشه و هیچ وقت عادی نشده !
اگه بشه همیشه حس کرد خدا به ما توجه داره چی میشد :))

نظرات  (۴)

سلام.
من خیلی وقته که این موضوع رو فهمیدم.
شکر خدا تا حالا هم از یادم نرفته.
دو تا آیه هست که من همیشه می خونم :
الم یعلم بان الله یری.
و
الله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین.
...
در پناه حق باشید.

پاسخ:
در پناه حق
چی میشد؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
خیلی خوب میشد
من و خدا هر روز فراموش می‌کنیم،
او خطاهای من را
و من لطف وی را

+کاش این باور هیچ وقت کم رنگ نمی‌شد که او حواسش هست.

متن شما من را یاد این انداخت:
وقتی پدری کودکش را بغل می‌کند و هوا می‌اندازد، کودک می‌خندد چون مطمئن هست که پدرش آن ریز ایستاده و او را می‌گیرد! مگر می‌شود خدایی که خالق ماست و از رگ گردن به ما نزدیک تر، ما را در حوادث روزگار به حال خود رها کند و بگذارد در مسیری ناامن زمین بخوریم؟ چرا ما مثل آن کودک نمی‌خندیم از اینکه خدایی داریم که حواسش هست تا نیافتیم زمین و معمولا جزع و فزع می‌کنیم و از خدا می‌نالیم!

++از تذکری که در این متن یادآوری نموده اید شما سپاسگذارم
پاسخ:
خواهش میکنم :)
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۷ منتظر المهدی
از شما بردران و خواهران عزیز تقاضا دارم برای تعجیل در فرج اقا امام زمان طاعات و عبادات خود را بیشتر کنید و از گناهان خود بکاهید 
عاشق که شدی خطا نباید بکنی 
در حق خودت نباید جفا بکنی 
حالا که شدی چشم به راه مهدی (عج) 
جز بر فرجش دعا نباید بکنی
تعجیل در فرج اقا امام زمان صلوات بر محمد و آل محمد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">