بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

دلم واسشون میسوزه

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

دلم واسه کسایی که پشت چراغ قرمز میان و گل و چیزای دیگه میفروشن میسوزه ! از طرفی سنشون هم اونقدر پایینه (بعضیاشون) که کاملا مشخصه نمیدونن پول چیه و یک نفر نگهشون داشته واسشون کار کنن .

یعنی دولت با این عظمت و قدرت و این همه نون خور و بعضا هم مفت خور نمیتونه این بیچاره هارو واسشون یه کانون بزنه و ازشون حمایت کنه که مجبور نشن این کارو بکنن ؟

چطور تو تلوزیون این همه میگن اینا نیازمندان واقعی نیستند (البته اکثرا از روی عادت میان و نیازمند نیستن ) ولی اون بچه 5 ساله که میاد چطور ؟ واسه اون باید چیکار کرد ؟

نظرات  (۲)

 ........................................

 میگید باید چیکار کرد؟؟؟؟

کاری غیر از سکوت نمیشه کرد....

پاسخ:
:(
یک جایی یک مطلبی میخوندم
یه خانومه اورده بود بسته ای شامل یک سری خوراکی و شکلات و ... بسته بندی کرده بود و نوشته بود
دم عیدی به جای خرید از این افراد (که بعضا به اونا پولش نمیرسه) با این بسته ها پذیرایی کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">