بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

خر اگه بود آدم میشد ! آدم که جای خود داره !

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۶:۱۶ ب.ظ

خر اگه بود آدم میشد ! آدم که جای خود داره !

فقط این جمله به ذهنم میرسید ! حکایت سریال های 197 قسمتی هست که از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پخش میشه !

حساب کن 197 شب حدود یک ساعت بشینی پای سریال چه شود !! غذا خوردنت هم ناخود آگاه میشه مثل بازیگراش دیگه اخلاقشون به کنار .

منم اگه 197 قسمت بشینم سریال نگاه کنم دلم میخواد مثل اونا بشم . دلم هم که نخواد خود به خود عادت میکنم . (هنوز نگاه نکرده اعتراف میکنم چه برسه نگاه کنم اونم 197 قسمت !! )

نظرات  (۵)

کدووووم سریال؟؟؟؟
همون بهتر  که نبینیم !والا
پاسخ:
اسمشو نمیدونم
همشون مثل هم هستن !
متاسفانه نرود میخ آهنین در سنگ-_-

اره والااااااا!!!!
سلام
ممنون از اینکه ما رو لینک کردی
شما نیز لینک شدید.
امیدوارم موفق باشی
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۲۷ قاسم صفایی نژاد
رسانه‌ها یکی از قدرتمندترین ابزارهای انسانی برای نفوذ در ذهن آدمیان و تغییر رفتار آنان هستند؛ حال اگر سواد رسانه‌ای افراد پایین باشد (که عموم مردم در سراسر جهان این‌گونه هستند) این تأثیرات بیشتر نیز می‌شود و مخاطب تا حد زیادی در برابر پیام‌های وارده منفعل خواهد بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">