بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

وبلاگ نویسی کاری بس بیهوده هست

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ

دو سه روز پیش یه وبلاگی دیده بودم نوشته بود :

اقای فلانی که فلان برنامه تلویزویونی رو درست کردید چرا جواب نمیدید که فلان بخش برنامتون چه بدرد دنیا و آخرت من و دیگران میخوره ! آیا واقعا هدفی داشتید از این برنامه ! آیا واقعا از این رسانه ای که در اختیارتون گذاشتن دارید به بهترین شکل استفاده میکنید !

منتظر جواب اقای فلانی (تهیه کننده برنامه) هستم .


حالا سوال من اینه به اقای وبلاگ نویس و کسانی که چنین دیدگاهی دارند :

آیا برنامه های تلویزیونی اصلا فایده ای داره که حالا شما میگید فلان برنامه بدرد دنیا و آخرت من نمیخوره ! کدوم یکی از برنامه های تلویزیونی تا الان بدرد دنیا و آخرتتون خورده که این دومیش باشه ؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">