بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

پایان سریال 1+5 و شروع سریال جدید

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ

خب یکی دیگه از سریال های پر مخاطب شبکه های داخلی هم تموم شد . اونم مثل بقیه سریال ها پایان خوبی داشت :)

هنوز چند روز از پایان این سریال پرطرفدار نمیگذره که این جملات زیاد به گوش میخوره تو خیابون ,تاکسی و جاهای دیگه

حالا ببینیم جنسا از کی ارزون میشن 0-o

آخه صدا و سیمای محترم باخودت نمیگی این همه داری پخش میکنی تحریم ها برداشته میشن مردم هزار جور فکرای ناجور میکنن :) پس فردا چی میخوای جوابشون رو بدی !


حالا درسته که اینا ربطی ندارن به همدیگه ( کاملا قبول داریم ) ولی چرا صبح تا شب داری این چیزا رو نشون میدی ؟ آخه مگه به زندگی روزمره مردم ربطی داره که سر مردم رو با این برنامه ها سرگرم میکنی ؟

باور کنید اینکه الان سرزبون همه حرفایی مثل مشکلات اقتصادی و از این جور حرفا زیاد زده میشه از بد آموزی همین سریال هاست :(


خب ببینیم از فردا چه سریالی پخش میشه (البته من که زیاد اهل سریال نیستم ولی بلاخره همین که تلویزیون رو روشن کنی چشم می بینه و گوش هم میشنوه )

نظرات  (۱)

من اصلا تلویزیون نگاه نمی کنم که بخوام از این مزخرفات ببینم و بشنوم
خودم رو راحت کردم
و تلویزیون مبارک رو خاموش کردم
به همین راحتی
به همین خوشمزگی :)))

پاسخ:
بهترین کارو انجام میدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">