بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

بذار فکر کنم !

نظرات , انتقادات و عقاید من !

آخرین نظرات
  • ۱۲ تیر ۹۵، ۱۸:۳۶ - مستر طلبه
    احسنت

چی بگم حالا

چهارشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ
بلاخره بعد از مدت ها کپی پیست کاری یه بار تصمیم گرفتم وبلاگ نویسی کنم و نظرات و عقایدم رو بنویستم و ببینم نظر کسانی که اونارو میخونن چی هست . البته اگه کسی نظر بده !

نظرات  (۶)

۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۴ آرین حصاری افشار
ممنون شما هم لینک شدید
۰۵ فروردين ۹۴ ، ۱۷:۱۸ آرین حصاری افشار
نگران نباش نظر میدیم!!!
حس میکنم وبلاگت جالبه و جالب خواهد بود.
شما هم لینک شدید

پاسخ:
ممنون
نظر خصوصیتون درست بود !!
سلام
اگر مطلب قابل تامل بنویسید، یا حرف دل، یا مطلب طنز موجب میشه تا دیگران نظر بذارن اما کم
اگر دنبال این باشید که دیگران رو وادار کنید به بلاگ شما سر بزنن و نظر بذارن، دقیقا کاری که کردید جواب میده
مثل من که پا شدم اومدم اینجا ببینم چه خبره، و یه نظری بذارم

+حالا یه سوالی، آیا بلاگ خونی آخر و عاقبت داره؟!

++لطف کردید که لینک کردید، و شرمنده از اینکه بنده اهل لینک کردن نیستم
پاسخ:
ممنون از نظرتون
والا چی آخر عاقبت داره که وبلاگ خونی داشته باشه :) یا بدتر از اون وبلاگ نویسی :)
۰۶ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۶ کیانوش مستعد
سلام از وبلاگتون خوشم میاد اگه حاضر به تبادل لینک بامن هستید می تونید تو وبلاگم بهم خبر بدید
einsteinom.blog.ir
ان شاءالله موفق باشی
خود من صد ها وبلاگ زدم در مورد موضوعا تمتفاوت ولی دریغ از یه کامنت :(
پاسخ:
:((

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">